Nyt on se hetki, kun tuntuu, että tätäkö tää nyt sitten on koko loppuelämä, etten saa mitään syödä ja ärsyttää vaan ja nyt kyllä syön pullaa, karkkia ja jäätelöä ja leivon jonkun kakun ja ja ja ja ja ja.... Sressi, alhainen verensokeri ja viikonlopun syömishölläilyt varmaan syynä. Oltiin maailma kylässä-festareilla ja tuli maisteltua kaikkea etnistä ja syötyä jäätelöä molempina päivinä.

Söin yhden suklaasuukon ja nyt helpotti vähän. Olen koko päivän järjestellyt meidän raha-asioita yksin lasten kanssa. Työkkärit, kelat ja sosiaalitoimistot juostu, käytiin myös kaupassa. Isompi pyöräili ja pienempi oli rattaissa... Viivästyi lounas ja tuli liian nälkä. Löysin kaupasta uutta profeel-proteiinijuomaa tarjouksesta, oli ihan jees, ainaki mansikka. Kiva kun kerranki joku tekee mahd. vähällä sokerilla, eikä aina tungeta täyteen makeutusaineita!!!!!!!!!!!

Mulla olis enää muutama päivä virallista karkkilakkoa jälkellä: tämä, huominen, ke ja to. Yritn kyllä sen perjantainkin olla vielä syömättä, mutta sitten jo vähän höllään ja tämä eka pieni 3 viikon rutistus päättyykin sitten lauantaihin. Paino on aikalailla sen 95kg, eli ei ehkä mitään tuloksia tältä ajalta vielä.

Sitten lauantain juhlien jälkeen täytyy miettiä tarkemmin projektin jatkumista. Samaa linjaa olen ajatellut. Mutta jos mitään ei tapahdu, niin en tiedä mitä teen... En jaksa mitään tiukempaa! Uskon karppaukseen, mutta pitäis olla tarkempi. Eikä kolmen viikon tulokset nyt paljon kerro, varsinkin kun joka viikonloppu olen kuitenkin herkutellut. Mutta jos tällätavalla sais painon hitaaseen laskuun, vaikka kilo/2vk. Jos jatkan vielä tällä tyylillä, niin kyllä se muutaman viikon päästä selviää tippuuko tässä yhtään kiloja.

Toinen vaihtoehto on tehdä vähän aikaa jotain supertotaalista. Mulla vaan on nyt niin paljon paineita kaikesta muusta elämästä, että ei ole ehkä nyt sopivaa... Mä olen aina selvinnyt tunteistani syömisen avulla ja nyt just, kun mun pitäis jaksaa pysyä vahvana ja järjissäni, niin en uskalla ottaa mitään tiukkaa kuuria. Yritän silti olla ahmimatta tunteisiini ja viimeiset 3 viikkoa olen siinä onnistunut hyvin. Olen herkutellut vain normaalien ihmisten tapaan, en olen syönyt 200g karkkipussia 5 minuutissa tai 5 pullaa peräkkäin tai mitään muutakaan sellaista... Luulisi sen näkyvän jo kohta... mut ei. Multa tippuu kilot aina niin hitaasti:((

 zumba kutsuu:)