Mua suututtaa, suorastaan vituttaa! Tää mun elämä, noitten lasten keskinäiset tappelut ja molempien omat kiukku- ja itkukohtaukset, mun mies ja sen omat suunnitelmat, joissa ei koskaan oteta mua huomioon, meidän naurettava rahatilanne... Onko tää olo nyt sit siitä, et oon kaksi päivää vältellyt hiilareita?? Vai onks ne vaan noi asiat... Mä oon yleensäkin kiukkuinen ja tosi kärsimätön, melkein aina, paitsi töissä ja nyt kun en oo töissä, niin oon kai vaan siksi kokoajan niin vihainen. Tai en ollu aamupäivällä, ku kävin spinningissä ja jumpassa ja UFFilla shoppailemassa... Mut heti kun hain lapset kotiin hoidosta, alkoi paska olo, ne alkoi sotkea ja kiukutella, menetin hermoni, mies tuli kotiin ja oli väsynyt, eikä tehnyt mitään, paitsi lopulta kun hermostuin, teki salaatin ja sitten ilmoittikin lähtevänsä leffaan... Voi prkl, mustakin olis ihan kiva joskus mennä leffaan! Viikonloppuna mies on menossa inttiporukan tapaamiseen ja saa taas omaa privaattiaikaa kaksi päivää! Miksi mulla ei ole inttiporukkaa tai muuta biletysporukkaa? Mulla on vaan äitikavereita, joita tapaan lasten kanssa puistossa tms. Tai siis tottakai nämä kaikki äitikaverit on supermahtavia ja tekee mun elämästä parempaa, mutta mua vaan ärsyttää nyt tää mun ja miehen elämän erilaisuus... Ja siis tässä on taustalla nää muutkin meidän parisuhteen ongelmat, joiden vuoksi mä koen, että mieheni on mulle kokoajan velkaa ja tavallaan se velka vaan lisääntyy tässä kokoajan, kun tuntuu ettei se maksa mitään takaisin.

Nyt alkaa olla lapset ihan totaaliväsyneitä, tappelusta ja itkuista ei tuu loppua... Pakko kai siis lopettaa... No mutta äkkiä päivän syömiset. Päätä muuten särkee ihan sikana, mutta se alkoi siitä kun mies ilmoitti menevänsä sinne leffaan...

 

Aamu: vähän kaurapuuroa, reilusti raejuustoa, muutama marja ja light-mehukeittoa

Spinning ja jumppa, proteiinipatukka (so low carb)

Lounas: kanasuikaileita (tälläkertaa hunajamarinoituja, kun olivat niin hyvässä alessa) ja wokkivihanneksia

Päivällinen: Lihapullia (itsetehtyjä, joissa mm.juustoraastetta ja tomaattipyreetä) ja salaattia (tom. kurkku, salaatti, feta, muutama ananaspala, kevätsipulia)

Kohta syön iltapalaa, taidan tehdä mansikkarahkaa...