Ai että on kiva kun kesä on kunnolla täällä ja mulla on LOMA! Tai siis työtönhän mä oikeasti olen, mutta en nyt anna sen häiritä. On kivaa tehdä ja suunnitella ruokia, kun on aikaa käydä kaupassa ja kokkailla. Mietin just, että pitäisköhän ensi viikollakin ja siitä eteenpäin, pitää herätyskello kuitenkin soimassa aamuisin, jottei menis ihan nukkumiseksi aamut. Lapset katsoo kuitenkin aamuohjelmat ja jos vaan nukun ja nukun, niin sieltä tulee kaikkia isompien ohjelmia, joita en halua että ne tuijottaa. Olen toooosi aamu-uninen, ehkä sopiva aika herätyskellolle olis 8.15 ja jos ennen yhdeksää pääsisin viimeistään ylös. Lapset kyllä yleensä vaatii aamupalaa ennen sitä, paitsi jos sattuvatkin nukkumaan pitkään.

Tänään tein aamulla marjasmoothien punaiseen maitoon ja turkkilaiseen jugurttiin ja otin myös palan leipäjuustoa.

Sitten lähdin spinningiin ja puolen tunnin lihaskuntojumppaan. (paino siellä 95kg)

Lounaaksi söin eilistä lohisalaatti ja kukkakaali-juustokeittoa (samalla kun mieheni kannustavasti söin salamipizzan)

Välipalaksi cashew-pähkinöitä, cola zeroa ja vielä leipäjuustoa, jonka päälle laitoin ihan tavallista mansikkahilloa mutta eipä tuo nyt mitään kaada yksinään... Pähkinöitä meni vähän liikaa, kun katsoin samalla telkkaria...

Päivälliseksikin riitti vielä savulohisalaattia ja söin myös n. puolikkaan grillimakkaran, kun tein siitä lapsille ruokaa..

Iltapalaksi söin juuri karppaajan riisipuuroa, eli kermavaahtoon sekoitettua raejuustoa ja pakastemansikoita. Jossain vaiheessa syön kyllä sitä vähän lisää.

Mulla on ollut tänään kova himo syödä ja kokoajan tekisi mieli jotain. Oon syönyt jonkunverran purkkaa, mikä on helpottanut sekä makunsa, että suun liikuttamisen vuoksi Lisäksi oltiin lasten kanssa pari tuntia puistossa, kotonaollessa olisin jo mennyt kaivelemaan kaappeja.

Lisättäköön tähän vielä, että miehen kanssa kaikki hyvin, olo on helpottunut ja rauhallinen.