Voi itku, kirjoitin pitkän tekstin, joka hävis, kun netti pätkäisi hetkeksi poikki:(

Muutenkin suututtaa... Nyt tiivistetysti kaikki. Perjantai: Illalla tanssimaan, muuten karppipäivä, mutta 3 siideriä, valkovenläinen ja lonkero, joiden ansiosta pystyin pitää miehen kanssa hauskaa olematta kokoajan ärsyyntynyt, vihainen tai pettynyt.

Lauantai: Mies lähti Helsinkiin tapaamaan kavereita ja juhlimaan, huoooh. Hyvä karppipäivä aamiaista(pulla) lukuunottamatta mm. villisikamakkaraa, leipäjuustoa, mansikoita, kanapataa ja vihanneksia...

Tänään: karpiton päivä, synttäreitä ja muutakin kyläilyä herkkuineen, lisäksi kotona pikaillallinen nakkeja ja lohkoperunoita, mies ei vieläkään kotona, tyhjennn kohta pakastimen jäätelöstä ja pullista, koska vituttaa.

Ensi viikolla on onneksi aika paljon omaa aikaa, kun lapsilla vielä viimeiset hoitopäivät. Mies iltavuorossa, ehkä oon joka ilta nukkumassa kun tulee...

Mikä mua vaivaa? Pitäis vaan huutaa ja raivota tää turhautuminen pois, mut ei ole tullut nyt sellaista riidan aihetta josta vois aloittaa, eikä tilaisuutta, kun en viitsinyt perjantaita pilata riidalla, koska tarvitsin niiiin kovasti hauskaa iltaa... Eikä mulla varsinaisesti ole mitään yhtä syytäkään ja miehet on sellaisia, että niille pitäis aina olla niin selkeä asia kerrottavana, muuten kaikki on vaan jotain naisten perusnalkutusta... Pläääääh! Mua ärsyttää niin paljon just kaikki tollanen! Niinpä, mä mökötän ja kiukuttelen, huudan lapsille ja väistelen kaikki katseet ja kosketukset... Mun mies on syypää tähän meidän tilanteeseen, on sen aiheuttanut omilla teoillaan, mutta se sen kun porskuttaa eteenpäin, iloisempana kuin koskaan ja ainoa kärsijä olen minä! Ja sitä kautta lapset... Ja mä en nyt pysty kirjottaa tätä enempää, koska tuun kokoajan vihaisemmaksi:///