Löysäily koskee siis syömisiä, kuntoilussa en ole lipsunut:) Tänään pieni kävelylenkki 4km ja 45min zumba, jossa vedin täysillä sekä vähän vatsalihasrutistuksia ja puolen tunnin pitkät venyttelyt.

Kävin myös vaaálla, edelleen 98,5. Nyt olen kuntoillut todella aktiivisesti (3-5krt viikossa) 2 kuukautta, sitä ennen liikunta rajoittui kävelemiseen, jota kyllä harrastin jonkin verran. En ajatellut varsinaisesti laihduttaa liikkumalla, mutta ajattelin sen nopeuttavan tahtia. Olen TODELLA pettynyt siihen, etten ole laihtunut grammaakaan! Pakkohan kulutuksen on kuitenkin olla noussut ja syömisiä olen vahtinut välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta tämän kahden kuukauden aikana en taatusti ole syönyt aiempaa enempää; hiilareita olen varmasti syönyt vähemmän, kasviksia, marjoja, proteiinia ja rasvaa enemmän kuin ennen.

Jospa karppaus ei sovi minulle?!

Noh, liikkuminen kyllä sopii!! Päätin juuri tänään, että teen kesäpassini loputtua kuntokeskukseen kunnon sopimuksen. Sitten pitäis ainakin käydä. Mutta siis tykkään ihan kamalasti, mielilajejani ovat zumba ja bodypump, mutta pidän myös muista.

Liikkumisen aloittaminen on lisännyt todella paljon itseluottamustani/itsevarmuuttani. Huolimatta siitä, että olen edelleen samankokoinen, tunnen itseni paljon "sutjakammaksi". Ja vaikka olisin väsynyt jumppaan lähtiessäni, palaan aina hyvällä mielellä. Harmi, että pian alkaa työt ja liikunnan mahduttaminen arkeen kahden pienen lapsen kanssa on tosi hankalaa.

Syömisasiat ovat aina hankalia! Olen sellainen (tai siis olin, heh), että tyhjentelin iltaisin kaappeja hirveällä vimmalla ja aina kun jotain löytyi, tungin suuhuni ja hädintuskin maistoin. Olen vähän saanut itseäni kuriin. Mutta vieläkään en meinaa pystyä vastustamaan mitään makeaa ja lisäksi syön toisinaan tosi isoja annoksia.

 

Syömiset tänään:

aamis: turkkilaista mustikoiden vaniljasokeriripauksen kanssa+pieni hujaus ruisleseitä

Lähdettiin koko perheellä pienelle kesäretkelle ja siellä syötiin jätskit(pingviinituutti) ja jaettiin neljään pekkaan 2 pillimehua.

lounas: kebab salaatilla (pizzeriassa) ja 0,5dl cola zeroa

välipala: proteiinipirtelö banaanin ja maidon kera

illalla: tortillakuoren päälle kasattu pizza: kalkkunaleikettä ja erilaisia juustoja, vähän salaattia, pari lärpäkettä (eli käytännössä pizza ilman pohjaa) sekä 4 palaa 70% suklaata sekä pepsi maxia. Tuosta yhdestä tortillakuoresta tuli jo 20g hiilareita, huhhuh, sen takia tehtiin vielä muutama juustopohjainen lärpäke. Mutta tavallaan tuntuu kyllä hölmöltä, kun juustossahan on kuitenkin kaloreita enemmän!! Auttakee!!!