No mutta hei,

viimekerrasta onkin vierähtänyt aikaa...!

Syksy on todenteolla alkamassa. Mä olen viimeisen viikon ollut sellaisella vähän sekadietillä tai siis en millään dietillä, mutta olen siis pääosin hyväkarpannut ja sitten välillä herkutellut, kiireessä syönyt pakastepizzaa tai korvannut aterian proteiinipirtelöllä. Paino eilen 95,8 eli n.2kg vähemmän kuin alussa. Olen ihan tyytyväinen. Liikunnalla on varmasti osa syy tässä pudotuksessa. Jos söisin paremmin, lukemat olisivat varmaankin vielä paremmat. Mutta mähän en ole laihdutuskuurilla, vaan elämäntaparemontissa ja haluan, että paino putoaa hitaasti, varmasti ja pysyvästi. Muita tuloksia on sitäpaitsi myös! Housut eivät enää kiristä ja vyötärö/ylävatsa näyttää jo paljon paremmalta. Alavatsamakkarakin pienentynyt vähän! Tästä on hyvä jatkaa! 

Mulla on juuri uunissa banaanikakku, joka ei ihan hyväkarppiinkaan mene, mutta hieman karpimpi kuin joku muu kakku. Enkä ajatellut syödä sitä yksin

 

Aamiaiseksi söin kalkkunaleikkeleen, 3 kirsikkatomaattia ja keitetyn kananmunan sekä viilin mansikkahillolla. Kohta lähden lounaskokoukseen, jossa toivottavasti hyvää ruokaa!