Syötiin tänään lounaaksi kunnon pihvit. Mies teki myös lohkopeunoita ja pakkohan niitäkin oli muutama maistaa,  mutta lautasella oli myös kukka- ja parsakaalia sekä tomaattia. Olipahan hyvä pihvi!!!

Jälkiruuaksi tein omalla reseptillä aika ihanaa vaahtoa; puoli prk kermaa vaahdotettuna, mukaan muutama reilu lusikallinen turkkilaista jugurttia, sukrinia reilu rkl ja samanverran kaakaojauhetta (sokeritonta) ja sitten mukaan  vielä reilulla kädellä kookoshiutaleita. Että oli herkkua ja helpotti mun erittäin pahaa mieltä huimasti!

Käytiin isomman lapsen kanssa lastenkonsertissa ja siellä syötiin pullat. Äsken söin sitten 4 lihapullaa (itsetehtyä, ei korppujauhoja) ja fetasalaattia kreikkalaisella sal. kastikkeella. Mulla on illaksi vielä sitä kookosvaahtoa vähän, jee! En tiedä riittääkö se kumminkaan. Oon nyt melkein luovuttamassa... Tai siis, karppilinjalla voisin jatkaa ja liikunkin varmasti, mutta tuntuu, etten enää jaksa välittää laihdunko vai en ja herkuttelenko vai en. Tämä onkin ollut pisimpään kestänyt kausi koskaan, kun olen jaksanut tahtoa ja uskoa itseeni. Nyt se usko alkaa hiipumaan... Olen vaan tällanen löllykkä... Heti kun alkaa olemaan enemmän huolia, niin pakko mussuttaa jotain makeaa joka pv.