Juu, tässähän on vajaa vuosi vierähtänyt edellisestä kirjoituksesta... On ollut vähän kriiseilytalvi, parisuhteessa ja muutenkin. Ja syömiseksihän se on mennyt:( Liikkunut oon laiskahkosti, kuitenkin väh. kerran viikossa, paitsi silloin kun oon ollu kipeenä ja tautejakin on kyllä riittänyt...

Joulua ennen syöminen meni aivan sekopäiseksi. Söin suklaata joka päivä (olin saanut töistä lahjaksi tosi paljon) ja siitä jouduin kierteeseen, jota olen yrittänyt pitkin kevättä katkaista aika surkein tuloksin. Nyt on ollut sellaista, että 4 päivää viikossa on ollut kauheaa mässäilyä, varsinkin karkkia on kulunut paljon. Muinakaan päivinä en ole jaksanut välittää yhtään mitä suuhuni laitan. Ja liikuntamotivaatio on laskenut, kun kiloja on taas tullut jne.

MUTTA nyt on kesä taas ja sehän tarkoittaa meikäläisen kohdalla sitä, että oon seuraavat 3kk kotiäitinä, elikkäs työttömänä. Ihanat säät on ollu, valoa riittää ja lämpöä ja lapset on vielä olleet päiväkodissa kevätjuhlaharkoissa jne. joten mulla on ollu aikaa vähän nollailla kotosalla ja huomenna suuntaan aamulla spinningiin ja yritän käyttää hyväkseni niiden hoidossaolon.

Tärkein homma kuitenkin on se, että tänään alkoi tiukka ruokavalio. Oon jo pari viikkoa yrittänyt laskeutua tähän, mutta ihan mässäilyksi se on menny, pahemmaksi kun koskaan melkeinpä... No, karpaten mennään tääkin kesä. Ei mulle mitään parempaakaan taida olla. Ja tää päivä on ollu aika malliesimerkki mun tavoitteista:

Aamu: karppinen-siivu, tomaattia, kurkkua, kalkkunaleikettä, salaattia ja juustoa. Join myös ihan pienen kulauksen aappelsiinimehua

Lounas: burgersalaatti hesessä valkos.kastikkeen ja cola zeron kanssa (on ihan sikahyvää, koska tahansa voisin korvata tällä hampurilaisaterian!)

tässä välissä piti syödä välipalaa, mutta se jäi kiireessä ja tulikin sit myöhemmin illalla päänsärky:(

Päivällistä ennen söin kourallisen pähkinöitä ja lasillisen light-mehua nälkääni, päivälliseksi gordon bleu-leikkeitä, joista kuorin pois leivityksen sekä salaattia ja 2 keskikokoista lohkoperunaa(koska en pystyny pitää näppejäni erossa)

SItten kävin bodybalancessa (kun en ehtinyt zumbaan:()

Kotiintultua söin turkkilaista jugurttia ja vähän rainbown kuningatarmarjoja, jotka on ihan mielettömän hyviä! Lorautin sekaan  vähän light mansikkakeittoa.

Juuri äsken kiskaisin vielä ison mukillisen vihreää teetä.

 

Nyt mennään hiilareita vältellen. 3 viikkoa olen karkkilakossa ja jos sisua riittää, pidempäänkin. Ja jos sisua riittää enempään, niin vähennän hiilarit aivan minimiin ja koetan ketoosia. Jos sais tän homman sitten ihan tosissaan liikkeelle! Mulla on aika kovat odotukset tältä kesältä, koska haluan saada homman kunnolla toimimaan ennenkuin syksyn työrumba taas alkaa. Katsotaan... Ainaki 5 kilon pudotus olis mielessä kesäksi. Yhteensä tälle vuodelle, ennen joulua kirjasin tavoitteeksi miinus 12 kiloa. Koska muutamia vaan tuli lisää, niin tavoite taitaa nyt olla jotakin 17 kiloa... vuottahan on vielä yli puolet jäljellä, onneksi tavoite ei ollut kauhean kova. Oikeastihan mun pitäis laihtua jotain 30 kiloa, että olisin normien mukaan normaali... huoh huoh... 20 kiloa ja that´s it, mä luulen! Mut kunhan nyt päästäis se 5 kiloa alemmas, siihen keskitytään nyt! Yksi päivä takana ja miljoona edessä...