Otsikon syynä on neljä päivää kestänyt putki ja nyt tarkoitus ottaa taas täysillä niskasta kiinni. Juu, vähän sellainen kuin alkoholisteilla, että perjantaina lähdettiin vähän irrottelemaan ja maanantaille se vaan sitten venähti... Liikuntakin yhden puolen tunnin lenkin varassa... Huhhuh... Eilen tuli leffaa katsellessa "vähän" syötyä; karkkia, suklaata ja sipsiä...

Meillä oli miehen kanssa molemmilla kauhean huono olo, kun puolen yön aikaan mentiin nukkumaan. Mä sanoin, että nyt ei kyllä enää syödä karkkia. Mä oon yleensä se, joka ei tule toimeen ilman karkkia, mutta sanoin, että tästä lähtien 1-2palaa tummaa suklaata päivässä on ok ja JOS pidetään mässäilyilta, se tarkoittaa Fazerin sinistä kahteen pekkaan. Ei mitään muuta... Mies nyökytteli, mutta saa nyt nähdä... Sillä on tosi paljon väliä, ainakin mulle, miten mies suhtautuu. Mun parhaat viikon on ollu sellaisia kun mieskin on ottanut tosissaan. Mun mies tuntuu olevan vähän sellainen, että karppaa oikein tiukasti muutaman päivän ja sitten yhtäkkiä on valmis heittämään hanskat naulaan hetkeksi ja käy hakee aterian vaikka mäkistä ja sipsiä päälle....

Mä haluaisin saada homman toimimaan edes pari viikkoa putkeen kunnolla! Pisin jakso taitaa nyt olla 5päivää. Siihen ainakin puolet lisää.

Mä illalla sanoinkin vielä ennen nukahtamista, että nyt pitäis aloittaa se ketoosin tavoittelu. Mies oli vaan, että kannattaako sun yrittää, ku on tyttöjen risteily ja yhdet häät seuraavien 3 viikon sisällä.... Niin, kannattaako?! Mutta sen jälkeen mulla alkaa työt ja en ainakaan sitten voi heti aloittaa ja äkkiä ollaankin jo joulussa! Siis kyllähän mä karpata voin, mutta sellaista tiukempaa, sanotaan alle 30g hiilareita päivässä.... Mikäs se raja siihen ketoosiin pääsemisessä on?? Mutta siis nyt jos aloitan, niin mulla on 11 tai melkein 12 päivää aikaa vetää hiilarit ihan minimiin. Sitten 3 päivää reissussa ja jos yrittäis kuitenkin mahdollisimman vähillä hiilareilla laivan aamiaisella sen pitäs olla aika helppoa, illallinen syödään varmaan ala cartessa-vaikeampaa ja sitten on vielä juomat ja seuraavan päivän ruuat. Sitten olis 4 päivää aikaa taas vetää tiukalla linjalla ennen häitä. Siellä tasan syön kyllä kakkua tai jotain muuta kahvipöydästä. Mutta ruokapuolella voin kyllä helposti jättää hiilarit pois. (tai no, en kyllä vielä edes tiedä mitä on tarjolla.)

En kyllä tiedä kuinka hyvin jaksan liikkua kun en syö hiilareita. Ainakin viime viikolla, kun syömiset oli hiilareiden puolesta ok, tuntui ettei jalka enää zumbassa nouse, eikä tanko pumpissa. Mutta se saattoi johtua myös helteestä!