Mistähän sitä aloittaisi. Rahahuolia, ahmimista, herkkuja, liikuntaa (tosin vähän vähemmän), hiilareita... Paino on sahannut vähän, mutta onneksi kilon sisällä. Tällähetkellä 96 on aika varma arvio, alimmillaan 95,2 ja viime viikolla 96,4. Tänään 96,2kg.

On tullut herkkuputkia ja on ollut vaikeaa säilyttää hiilaritietoista ruokavaliota, kun on niin kiire aina ja välillä ei ole edes rahaa ruokaan. Onneksi liikkuminen on ollut säännöllistä, väh. 3krt viikossa. Olen yrittänyt lisätä kävelyn määrää, että liikkuisin enemmän matalahkolla sykkeellä ja pidemmän aikaa... Pari kertaa olen saanut itseni sauvakävelylle, toisella kerralla vierähti jopa kaksi tuntia, mutta silloin olimmekin yhdessä miehen kanssa. Toisella kerralla olin vain puoli tuntia ja oli kyllä aika tylsää....

Tänään olin spinnigissä ja tein vähän ylävartaloa kuntosalin puolella. Pyöräilin ja kävelin pikkumatkoja.

Aamiainen: Täysjyvävelliä (jotain lasten) tosi vähän ja kalkkunaleike, sekä paljon vettä

Lounas: Tonnikalasalaatti, jossa myös fetaa öljyssä ja kananmunaa,sekä siemensekoitusta. Sinappisella salaatinkastikkeella

"välipala": tikkari

Päivällinen: 3 nakkia, pari reilua rkl:sta perunamuusia, salaattia ja porkkanaraastetta ja 3 lasillista rasvatonta maitoa

Olen edelleen sitä mieltä, että karppaus on hyvä juttu. Mieheni vaan on alkanut pelkäämään korkeaa kolesterolia jne. ja on nyt taas rasvattomuuden kannalla. Enkä millään saa häntä tajuamaan... No. hädintuskin olen kartalla itsekään! Täytyis nyt vaan reipastua ja karpata kunnolla muutama viikko, niin voisin antaa tulosten puhua puolestaan!

 

Nyt muuten tekis hirveästi mieli suklaata! Onneksi ei ole kaapissa! Närästää jo muutenkin... En tiedä mikä noista ylläolevista tän tekee...???????????????? Ehkä syön vaan sitä lounassalaattia kun sitä kerran on vielä jääkaapissa. Syömisten puolesta ei näin hyvää päivää ole ollutkaan viikkoihin!! Tai ainakaan pariin viikkoon...