Olen 26-vuotias, kahden lapsen äiti, naimisissa ikäiseni miehen kanssa. Olen aina ollut pyöreähkö ja erityisesti painava. Aikoinaan treenasin paljon ja olin ihan ok kunnossa, mutta paino silti bmi:n mukaan aina vähän yli normaalin. Tällä hetkellä se onkin sitten jo melkein siellä sairaalloisen ylipainon puolella:( Painoni alkoi nousta, kun aloimme nykyisen mieheni kanssa seurustella 2004 ja on nyt hivunnut vuosi vuodelta ja lastenkin myötä kahta kiloa vaille sataan.

Olen nyt kuntoillut ahkerasti (zumbaa, bodypumppia ym. 3-4krt viikossa) melkein 2 kk ja vähentänyt hiilareita ruuasta. Painoni on sama, kuin 2kk sitten, eli 98kg. Ei oikein motivoi :( Liikkumisesta olen kuitenkin saanut paljon hyvää oloa itselleni ja rohkeutta. Tunnen itseni kevyemmäksi ja hoikemmaksi, kun kuitenkin pystyn ketterästi liikkumaan ja jaksan hyvin. Peilikuva ja vaa´an numerot kyllä saavat aina järkyttymään. Olen aika ihmeissäni, ettei tuloksia ole minkäänlaisia, kun kuitenkin aherran ja olen syömisiäkin vahdannut. Mutta toki olen monesti repsahtanut. Se voi tapahtua melkein mistä tahansa syötävästä, mutta vaikeinta on pitäytyä irti karkeista(hedelmäkarkeista). Parin kuukauden aikana on tullut vedettyä aika monet karkkiöverit, ehkä n kymmenet, mutta entisessä elämässäni karkkiöverit vedettiin monta kertaa viikossa, joten luulisi nyt vähän vaikuttavan... mutta ei! Nyt yritän pitää itseni paremmin kurissa! Ja muuten, harrastamme näitä syöpöttelyorgioita mieheni kanssa kahdestaan ja hänelläkin alkaa kiloja olla, vaikka oli hoikka poika silloin joskus:)